15/06/2018

Diàlegs populars

Un concert amb Trio Blanchard

Trio Blanchard inicia la seva trajectòria el 2017 sota el mestratge del clarinetista Isaac Rodríguez al Conservatori Superior de Música del Liceu de Barcelona.

Els membres d'aquesta formació - Xabier Gullón, clarinet; Paula Sánchez, cello; i Alba Llorach, piano - uneixen els seus camins gràcies al mecenatge de la Fundació de Música Ferrer-Salat, de la que han sigut becaris durant els seus estudis.

Han obtingut el Primer Premi de la Categoria Superior del XIIIè Concurs de Música de Cambra Higini Anglès.

La tardor passada van participar a la presentació de la nova biografia de L. van Beethoven escrita per Jan Swafford, de l'Editorial Acantilado. El proper juny estrenaran una obra del compositor anglès Geoffrey King, projecte de col·laboració amb la Royal Academy of Music de Londres.

Han treballat amb músics d'un alt nivell com Raimon Garriga, Amparo Lacruz, Isaac Rodríguez, William Kinderman, Quartet Casals i Quartet Hagen.

Repertori

L. van Beethoven - Trio en Sib M, Op.11